~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: Ziarah ke Rumah Kebajikan Al-Anis

Ziarah ke Rumah Kebajikan Al-Anis



Assalamualaikum

yang sebenar benarnya Aini dah lama tak update entry ni
so Aini nak story muhong muhong
oke , Aini nak share ni . baru baru ni kan Aini gi rumah Kebajikan 

sempat bergambar sebelum bertolak . . itu rumah Aini la bukan rumah kebajikan . nampak tu ada motor abang Aini . . haish ! apa salahnya rumah kebajikan pun . .
eh! . .  jap jap jap ^_^

tengok ni |V
ngeh ngeh . . ha ni salah satu bilik kat rumah Kebajikan Al-Anis tu . . kikikiki , jOm ziaRah ramai ramai . . ahahaha . . 

sejujur jujurnya Aini tak pergi mana mana rumah kebajikan pun . . hehe
itu rumah kawan Aini la (jgn marah yea) . .bilik di rumah Anis ! disebab Anis snap pic Aini lepas solat mybe . . Aini tengok pic tu macam kat HOSTEL pun ada . . haha . .
KESIAN Aniss . . huhu . . 
Aini tak mengumpat tau . . Aini baik . .

Aini tengah tunggu Aniss ni bersiap , kami nak gi pasar malam . . hOhO . . kat pasar malam tu Aini beli gula gula kapas 

tengok ni ~ cara cara makan gula kapas
Aaaaaa
 

uummm



SEDAP ~~~
. . Nyam nyam . . nak tak ? Aini nak bagi plastik tu kikiki
masa ngah makan gula kapas ni 
Aini ngah tegok Bola depan Sekolah Mengah Maktab Mahmud Langkawi 
Aini tak penah tengok bola la sebelum ni. . 
Aini jadi cam pening , hati ni tertanya tanya
"pasukan mana 1 aku sokong ni" hehe . .
oke lah ! Aini dah letih merapu sorang sorang . . 

byep !


THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
3 Comments

3 COMMENT:

Mr.B[e]ave[R] said...

huh..kuh tertipoo..igtkan ke umah kebajikan

Alief said...

http://aliefanuar-alief.blogspot.com/

Hafizzi Aziz said...

sedap gula kapas tue..nak sikit boleh x?