~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: KENAPA mama susah nak FAHAM . .

KENAPA mama susah nak FAHAM . .



mama memang tak pernah paham Lam !!
Lam bosan  tau tak ! bosan bosan . . selalu kena kongkong ja . . mama apa tau mama tu kerja ! 
abah pun  kerja . . sakit hati . . Lam tau mama nak yang terbaek tuk  lam . .  tapi mama langsong tak jaga hati Lam . . 
nak kata benci memang salah . coz mama yang lahirkan lam ! 

mama memang tak mau tengok lam tersenyum ka ? ! semua yang Lam buat semua salah . . 
kenapa mama tak amik semua hak mama ja ! 
kenapa tak kurung ja dalam bilik ! cukup time kasi makan ! bila skolah hantar then suruh dowk dalam bilik ja . . Lam tau mama sayangkan Lam , sebab tu mama tak buat Lam cam tu . . 

bosan ! yang selalu ada dalam fikiran ni . .  SEMUA JAUH DARI AKU . .   terpaksa SENYUM ! SENYUM SENYUM ! 
kawan kawan semua buat hal masing masing . .

kenapa hidup aku terasa sakit sangat . . mata ni naek lebam dah ! 
selalu mama sebut "study ! study ! "

mama Lam tau laa . . Lam igt lagi , Lam ni masih sekolah . . Lam study jugak la . . bukan dowk relex ja . .

menangis menangis dan terus menangis . . 

apa pun hidup perlu di teruskan . . mungkin sekarang aku fikir macam ni , kemungkinan jugak apa yang aku fikir ni salah . . emm . . tak da orang untuk saya tanyakan pendapat . . 

need some1 2 shre these feel sad ~_~
kenyataannya mulut hanya bicara . .



THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
2 Comments

2 COMMENT:

Mikki Oimikado said...

cuba slow talk with ur mama...
luahkan apa yang terbuku...

A'Aini said...

ya saya akan cuba ~_~