~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: dia wat saya jatuh cinta !

dia wat saya jatuh cinta !

ish2 . . wan wan . . tak tau nk edit ka ? kcianNya ~
asal tu . . tengok mana tu wan ! tengah feeling la tu . .
hehe .


mamat yang nama di FACEBOOK Syazwan Syukri  dah
buat saya jatuh jati kat dia . AGAK  bodOh la kalo jatuh cinta dalam internet , terok kan ! ya , mmang saya ni bodoh dah la tak kenal mamat nie sapa tiba2 ja cakap jatuh cinta , bengong kau LAM A'Aini gila . . 


saya siap buat video lg !! ops , bkn video bkn2 ya . . video tentang hati saya ja . . terokkan . . apa2 pOwn saya nak mintak maaf kt dia sbb tersengaja jatuh hati kt dia . .


video
wan kenapa wan baek ngn aini . aini dah mula syg wan , ish! kenpa ngn aini ni ,
aini memang bodoh ! bodoh !
kita kenal dalam FACEBOOK  ja kan , knapa aini jadi cam ni .aini stOry semua ni , air mata aini mengalir ~_~
teroknya ~ sekarang dah pukul 1 pg aini tunggu wan online . tp wan tak online


THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
0 Comments

0 COMMENT: