~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: perasaan Hamba Allah yang bernama . . . . . . .

perasaan Hamba Allah yang bernama . . . . . . .

 

hola hola . . taip taip di tengah ye . . 
ring ~ ring ~ . . wah 

syok tengok kawan kawan ada tuttt a.k.a boyfie . . aish . . sian muka Aini tak dak orang nak . .
nak jadi nerd ~ kikikiki

nak story la skit . . pasal dot dot dot dot . . 
aaaaaaaaaaaa . . . . . (apa aku merepek ni) ok ! dah dah !
tertanya tanya la . . kenapa ya hati kita perlu sakit ?
sebab apa ya ?dah nak sakit sakit je la

 . . ahahaha . . kat sini tak di benarkan cerita la . . saya rasa ada orang memerhati . . atau sekadar perasaan A'Aini sahaja . .
apa apa pun aku nak kasi tahu la . . aku ada pandang dia dari jauh atau lebih kejam untuk kasi tau aku CEROBOH dott ~ yang bukan HAK aku . .  hehe . . sapa suruh ? ish !

kaum Hawa sekalian jangan bersedih hanya kerana kaum Adam !
kerana kaum Adam kebanyakan darinya tidak pedulikan keperitan kaum Hawa . . itu saja dari saya
jom jom sambung hafal untuk EXAM esok ! 

yeah yeah !!
doa kan Aini :)

KETIKA BERKENALAN DENGAN MU SAMA SEKALI TIDAK TERASA SAMA SEKALI
KUCING ! HAMSTER ! DUGONG ! ARNAB ! semut ~ saya mintak maaf ya . . saya jadi manusia yang tak bersyukur selama ni .
opSs !
maaf pada penggunaan "aku"
tamat

THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
11 Comments

11 COMMENT:

azriel azzuar b. zainoL said...

sy telah melawat bloq kamu...hehehh
~berakit ke langgit~

A'Aini said...

huhu :P

Cerita Saya, said...

Takpe pengalaman mgajar kita.. Insya Allah awk akan dpt jumpa org yg baik tuk awk..

Jommm join contest kita buat..

http://khadijahamshah.blogspot.com/2011/08/contest-create-header-khadijah-hamshah.html

EiQa LyKa said...

sabar jewlh..nk wat cmne?

Ika97 said...

ermm,,sabar je...kalau dah ade j0doh xkan kemananya...maybe oneday akak akan jumper s0meone yg special la tuh :P chill okeyh (:

A'Aini said...

@Cerita Saya,
btol tu pngalamna mengajar kit . .

A'Aini said...

@EiQa LyKa
ye ngh sabar sekrang ni . .

A'Aini said...

@Ika97
haish . . JODOH . . aduii . . tk terpikir la pulak . .

Tentang Aku said...

http://muhammadaliafandy.blogspot.com/

♥ cik_farah ♥ said...

menakutkan la gambar tu.. huhuh

A'Aini said...

@♥ cik_farah ♥
ahaha . . betu tu