~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: doodle Aini . . oke tak ??

doodle Aini . . oke tak ??


hola hola . . 
Aini ada buat doodle . . doodle ni Aini buat sendiri tau . . tangan ni gelong gelong masa nak buat . .
then ~ tanpa buang masa . .secara remeh temeh aku buat . . akhirnya 

tgk ni 

sengek abih muka Aini . . apa pendapat korang tentang doodle yang Aini buat dari hasil titik peluh Aini ni ??aini tak pandai buat la . . tolong ajarkan ! 

Aini nak doodle comel . . 

secara tiba tiba ada doodle untuk Aini
tengok ada someone tolong buatkan doodle kat Aini 

adik Aini la tolong buat kan . . dia ni kretif . .tak boleh jadi ni ! Aini kena belajar jugak ni. . 
apa pun TERIMA KASIH adek SHOSHIEMOSHIE akak suka doodle ni . . 
siap bagi bunga lagi tu . . 
suka suka 

korang nak suruh adek SHOSHIEMOSHIE tu buat . .  c(:


nota :
korang jangan asyik pandang doodle biru tu je . . doodle aku tu tolong la bagi pendapat sikit . . 

THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
21 Comments

21 COMMENT:

shazmir said...

wah comeynye die..huhhucantik

xyz4mir.blogspot.com

azriel azzuar b. zainoL said...

lawa larh..tp perlu ade warna yg sesuai..hehhehhe(xpandai nak coment blog org...heheheh blog sy ag bersepah.)
azrielazzuar.blogspot.com

~belog gadis~ said...

ok da laa tu. daripada saye, langsung x pandai. guna photoshop pon langusng x reti. :D

Noorul Amera Adnan said...

wahh comeynye doodle. nak jugak 1 hihi :) follow sini

keryohkery said...

boleh la.hehe

faeizx said...

dah cntik.kalau kasi tembam g..mkin comel doodle2 2 :)

Nizam Ijam said...

cantik mcm tuan blog :)

C i k P i p i T e m b a m said...

comey laa doodle . kita lg xreti nk buatt :P

S.i.t.i H.a.j.a.r said...

Comelnye doodle tue mcm tuan die.. kreatif la.. sye tak pandai. huu ...

el-janna said...

kiut jugak ni.. boleh buat lebih baik ye^^

cantik la~~~~~~

A'Aini said...

@el-janna
kalau rajin Aini buat lebih oke :)

asyikin x0x0 said...

Cantekk kaq

A'Aini said...

@asyikin x0x0
thanks dear . .

~Queen Q~ said...

it is sooo nice of ur sis!

A'Aini said...

@~Queen Q~
tu dia . . teruja saya :)

shoshie moshie said...

wah .. cntek laa doodle akk teruja tngk .. chumil2 ..

A'Aini said...

@shoshie moshie
hehe . . cumil doodle jerk ? btw thank ya . .

Anonymous said...

cantik....gd luck..........

shah rizal said...

pandai ye adik awk edit......cntk...bljr la la nanti blh ajar kami plk.....hehhehe

A'Aini said...

@Anonymous
cantik ka ? senget ja muka tu :P

A'Aini said...

@shah rizal
boleh je kalo nk ajar :)