~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: buat mata jadi besar

buat mata jadi besar



Assalamualaikum
ini video tutorial oke ! 
ada permintaan dorang tanya Aini
"macam mana nak buat mata jadi besar"
macam ni


Aini jarang buat benda ni . . kekadang je Aini buat . . buat jugak kan . .  hehe
 so , tanpa buang masa !

buka PHOTOSHOP CS5 korang tu 
yang tak da photoshop CS5 boleh dOwnload 
dah open ka photoshop tu ? korang tengok bawah ni




mudah sangat ! cuba cuba la
tuju khas untuk korang yang mata sepet . . 
kikikikiki . .

TERIMA KASIH !

nota :
haha . . just for fun . . tp tak ory la . . hehe . . ptut buat ikut tutorial ni untuk cantikkan lagi pic korang 
> nak kasi tau lagi nih . . aku jarang buat benda ni . . tapi buat jugak . . hehe


THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
13 Comments

13 COMMENT:

i'm ezza haniza said...

nomei nyeeeeeeee dia!

kita tak pandai gne photoshop !

MeerSha..! said...

besar nyeee..ahaha..btw nice..:)

mashita said...

cantek la ..

Terbang Bersamaku said...

nice..hurm..kalau nak jadikkan mata bulat jadik sepet boleh tak ek gne teknik camnie...?

laskar pelangi said...

alahai tiutnyeee dia;)

A'Aini said...

@Terbang Bersamaku
nak buat mata sepet pOwn boleh jugak :)

A'Aini said...

@laskar pelangi
adess . . jgn puji cgt aiiyOkk

kecohabes said...

wah..hebat! :)

A'Aini said...

@kecohabes
wah kejutNya ~
:P . . hebat2

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

takyah pkai contact lens..hihi~

M Fizan said...

huhu... best3... nak pizza tak??

A'Aini said...

@Khumaera Ismail aka Habibi Hamid
ha tahu xpe xpyah kontect lens da . .
huhu

A'Aini said...

@M Fizan
PIZZA . . wOw . . pizza . . nYam2 ..