~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: Blog BERWAJAH baru

Blog BERWAJAH baru



Assalamualaikum
sekarang sudah hampir 3 bulan Aini ber'Blogging.
Jemu ? tidak pernah keluar perkataan itu dari mulut Aini.
Bosan  juga tidak pernah Aini terfikir. Sekarang kali Ke tiga Aini tukar wajah blog Aini.


Sebelum ni tema blog Aini Pelangi di waktu malam.
Disebab tema itu agak suram a.k.a muram Aini terfikir nak tukar tema lain.

So, sekarang Aini tak pasti tema apa. :P
Aini ingat nak jadi minah pinky.
tapi Aini suka warna biru jugak ^^v . .  So pink blue .

Apa pendapat korang tentang blog Aini sekarang ?


Ops !! terlupa nak kasi imej blog Aini yang sebelum ini


Atas ni wajah blog Aini yang lama.

Tapi blog sekarang macam BURUK ja.. apa pendapat korang tentang blog Aini sekarang ?




THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
7 Comments

7 COMMENT:

Zaza Zafran 귀여운 said...

cantik blog ni.jemput la ke blog zaza

Amir Baker said...

Agak sempoi. background tu klu kaler biru n putih shj lagi lawa. Hanya pendapat shj. Trima kasih, yg lain da ok!

hyz said...

lebih baek dr sebelum ni... =)

saiful zaman said...

lawa juga blog ni tau..

Queen Of Heart said...

yang baru nie nampak lebih ceria.. :)

HaNaLuLu said...

lawa lah

Ary ariasputera said...

oh... sinaran dari blog mu memancar ke mataku yang tersipu sipu malu ini...