~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: Sekali Lagi

Sekali Lagi

Assalamualaikum blogger..
mode hari ini memang tak okey. dah cuba nak nak jadi happy. OMputih kata smile always, hati ni sakit sangat.

ya, aku mengaku ! aku masih sayangkan dia. Mungkin perasaan sayang ini hanya sikit, tapi bila tengok FB kawan baik aku tadi. Terus menangis. Hati ini sebak sangat. Album yang di penuhi gambar kawan rapat aku sendiri dan Si Dia.

Ya allah, Dia sedang gembira ku ucapkan Alhamdulillah, meski hati ini tidak ada seorang pun yang tahu.
Kepada siapa harus aku meluahkan keperitan hati ini. Aku meraih REDHA  dari mu ya Allah.

Andai sudah tercacat aku bukan milik dia, aku pasrah. Aku ikhlas dengan semua ini. Berderetan Air mata yang aku keluarkan sebagai pengubat kesedihan. Tetapi keperitan ini tetap tegar di hati aku.

Sekali lagi  aku menangis kerana dia.

Sadarkan dia. Sadarkan dia supaya dia tahu aku sedang menyebut nama dia. Aku cuba untuk melupakan dia, Tapi hati tetap kepada dia. Ramai yang hadir dalam hidup aku. Aku cuba. Cuba untuk menerima MEREKA.
Setiap yang hadir aku langsung tidak hiraukan MEREKA kerana dia.

Memang pekara ini boleh dikatakan BODOH.
Ya, perkara ini memang bodoh.

Seribu langkah bersama senyuman
Sejuta Harapan yang ku harapkan

Kekecewaan yang kau berikan
Aku aku menangis dalam senyuman

p/s: sekadar luahan

THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
4 Comments

4 COMMENT:

Eika Suzyana said...

Aini, sabar k :)
Jangan pendam sensorang, luahkan dgn orang paling rapat atau terus terang kat dia . Kadang2 kan, tak semua yang kita nak kita boley dapat . Mungkin ade yang lebih baik, sape tau kan ? Sabar okeh :)

Pendamba Mawar said...

tercatat la sayang..bukan tercacat

Lam A'Aini (Oh Semut) said...

@Pendamba Mawar
what ever la pedambar . . pham2 je la :]

Azzah said...

sabar yek..:)