~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: masalah bertambah lagi

masalah bertambah lagi



ASSALAMUALAIKUM ~
emm . .  sakit tengkuk ni ha , wt kerja sekolah 3jam tak berhenti . .
so , stop kejap kerja sekolah , nak makan and nak story sikit

tak boleh fokus laa . . nasib la tadi saya just buat soalan saja bukan menghafal . .

first

 saya nak ucap SELAMAT HARI BAPA kt abah 
dan kat sapa yang bergelar bapa . .

emm . . bukan pasal bapa yang saya nak cerita !

tadi masa buat kerja sekolah otak ni macam macam fikir
banyak benda dalam kepala otak ni . .
masaalah masaalah . .
lepas satu , satu yang datang

dah la semalam saya kehilangan someone yang bergelar teman 
dia teman tapi mesra ~ :) . .  tapi sekarang tak dah :(

saya nak mintak maaf  kat dia apa yang saya lakukan sebelum ni 
memang perasaan saya ni still macam sbelum ni , mungkin hati ni akan terubat nanti 
walaupun kena lalui kesedihan .
kata kata terakhir dia , 
"ASSALAMUALAIKUM , mungkin ini salam yang terakhir sebagai seorang kawan"
kawan ? ini keputusan kamu kan . . saya terima saja .
apa pun HOPE kamu really care tentang hidup kamu . .

>>>saya dah mula segan online FACEBOOK<<<

tadi kat sekolah , si Eva (best friend saya) bagi tau saya yang si A (bukan nama sebenar)  bagi tau dia saya cakap yang bukan bukan pasal si Eva , 
kenapa si A sanggup naikkan nama saya , saya tak pernah kata kat si Eva cam tu . . 

ya !! memang saya benci si A ni . . benci sangat sangat !!
benci benci saya , saya still anggap dia kawan saya oke ! saya tak pernah nak anggap dia musuh . .
tadi lepas si Eva bagi tau kat saya and saya dah terus terang yang saya ni tak salah
reaksi si Eva nampak cam keliru . . 
emm ~ kalau saya jadi si Eva saya tak kan percaya sapa sapa

tapi saya nak bagi tau kat sini yang saya tak pernah kata kat kawan saya si Eva ni , memang la saya pernah kata kat si Eva tu , tapi saya tak pernah kata apa yang si A bagi tau kat dia 
kenapa si A naikkan nama saya ! 
apa si A ni benci saya juga . .  hey !! saya lagi benci si A ni la ,
 benci benci saya , 
saya tak pernah FITNAH orang . . 
ergh!! . . sakit hati betul . . 
~_~

air mata menitis menaip dan memikir pasal ni .
saya tak mau kehilangan kawan kawan saya . . kat sekolah tu saya ada diorang ja . .
saya tak tau nak bincang cam na kes ni , saya boleh luah kat sini saja .
saya fikir lebih baik bincang sama sama si A and si Eva ~ 
tapi saya takut si A ni mengmOk , muka dia dah la macam gengster . . . takut kalau bincang bincang dia tak nak ngaku , pastu dia gasak saya err . . 
emm . . 

saya bagi tau kat si B (bukan nama sebenar) si B ni memang best friend saya . . dia suruh saya sabar ~
dia kata *just buat tatau ja ! semua tu terpulang kat si Eva NAK PERCAYA kat mana satu*

emm , patut ka ? mesti si Eva keliru . . 
saya mintak maaf kat si A ni kalau saya ada buat salah kat dia ~
saya memang benci dia , dulu saya dan si A pernah rapat !
tapi sekarang tak , 
saya nak semuanya cam dulu . .
cam mula mula saya masuk sekolah tu . . 

hOpe suatu hari nanti dalam masa terdekat ni semuaNya akan kembali macam biasa 
harap sangat :(


(((..........mood tengah sedih..........)))




THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
0 Comments

0 COMMENT: