~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: birtHday aben hari gembira saya

birtHday aben hari gembira saya



سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي

assalamualaikum . . . 

hari jadi aben 20/6  adalah hari yang gembira saya . . masa kat sekolah tadi , cikgu tunjuk result exam pertengahan tahun . .  

alhamdulillah 
bagi saya result itu kurang memuaskan hati saya , saya tetap gembira sebab 
gred saya tertinggi dalam kelas
 tak sangka saya dapat no 1 . .

lagi tambah gembira bila dapat tau kawan baik saya yang duduk  sebelah 
saya di dalam kelas dapat no 2 
sapa lagi kalau bukan si Eva tuh . . 
seronok gila saya dan si Eva dalam kelas  masa tu . .
sampai cikgu sejarah masuk pun kami boleh gelak kat cikgu tu . .  hahaha
gelak kat cikgu tu bersebab oke :) . .
haha

walaupun kawan baik saya yang lagi sorang tu dapat no 8 , taniah jugak kat dia , sebab exam lalu dia teruk
exam ni dia meningkat jugak 
taniah ya chah !! bangga jadi kawan kau . . 

kebetulan ~ hari tu birthday aben!!
berpakat mahu kenakan dia
_____________________________________________________________

kesian aben , kau kena buli kat sekolah . . 

haha . . 

masa nak posing pun kena lagi .


tu dya ~ muka nak nangis da . . 


letih ~ kena kejar 


akhirNya ~
_________________________________________________________

suma tadi tu baru siang . .  kat sekolah  mana hebat lagi
haha . .  lu kena beb !

ada lagi ~
apabila malam menjelang tiba . . 

penat tau saya bagi nyala api tu . . rentung dah muka tu


makan dulu sebelum cari pasal :) jemput ya 


sedapnya (sopan saya duduk)

si Eva pulun makan nu 


tambah lagi !! lapar laa


 haha . . aben kena !! jangan nangis ya aben


haha . . basuh muka ngn air OREN !! mata KELAM

ABEN MELALAK !! PENING KOT !!


 haa . . ni bestfriend saya jugak ~ dia baru bercampur  dengan budak sekolah saya
jadi bLurr . . dia tak tau nak buat apa .



 si Eva kena jugak  . .
 herh!! bau telur keduanya


haha . . kena kau aben . .
si Eva pun comot jugak , mau ka tak comot lari kehulu kehilir


 aben nangis dalam hati uh .
mesti dia tengah monolog ~


 semua nak posing dengan aben yang berbau telur
mak angkat yang baju merah tu


budak ni saya nak balas dendam !! gara gara dia , saya kena jugak


da sedia nak balik , kemas kemas! dah bersihkan badan
________________________________________________________


best malam tu. . sambut birtday my friend si Adiey Crew
balik tu penat kena cuci muka , kena krim kek . . 
gara gara si Suhaimi . . muka saya naek jerawat ! . . kikiki 
~ the best  ~



(((....................Lam A'Aini penat menaip story....................)))



THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
0 Comments

0 COMMENT: