~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: MISS DIA !

MISS DIA !

malam nie terasa sunyi ~ , saya IM ngn dia [eX lama]
sungguh rindu aq terhadap dia ! 'ya allah tenang kan aku'

budak ni / laki ni , pernah perpacaran dengan saya , masa saya masih budak higus 
tapi masa higus - higus tu lah saya sayang dia . walaupun saya selalu buat salah
saya dapat rasa dia sayangkan saya .

 huhu , masa kami berpacaran family saya suma tau n kenal dengan mamat kt ats tu , rinduNya !
sudah lama saya tak jumpa dia , bila agaknya boleh jumpa dia 
atau sampai dia hantar kad nikah/kawin baru saya pergi jumpa dia , 

owh .. tidak!!
TERBAYANG sebentar ,
kalau dia hantar satu undangan , dia akan berkawin bgaimana reaksi saya agaknya ,
grr . . 

bukan itu yg saya nak cerita / luah
sekarang miss dia sgt emm . . 
still sayang ! mybe / tidak

grr . . 
what ever la , yg penting dia bahagia 
saya kena lah smile always . . :D

THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
0 Comments

0 COMMENT: