~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: happy tidak bermakna tak da masalah

happy tidak bermakna tak da masalah



Kenapa aku selalu Happy? Sebab aku yang pilih macam ni.

Ada orang tanya aku,
"Aku tengok kau happy je, kau tak sedih ke".

Yup. Aku angguk dengan penuh bangga.



Bagi aku NOTHING IS IMPOSSIBLE or IMPOSSIBLE IS NOTHING .
Bukankah setiap kesalahan itu pengajaran? Bukankah setiap kesalahan itu peringatan kepada kita untuk tidak terus membuat kesalahan? Bukankah sudah tertulis setiap masalah ada jalan penyelesaian?




Betul, benda yang dah jadi tu sakit rasanya. Betul, benda yang dah jadi tu susah nak lupa. Betul, ada sesetengah orang dan sesetengah benda dalam hidup aku yang buat aku rasa FUCK gila. Betul, setiap orang yang hidup ada masalah sendiri atas dunia ni.

Hadapi masalah yang ada. 
Jangan bagi masalah itu lagi berkuasa dari kita

Aku tahu mesti ada orang akan mengata . Tapi tak apa, sebab aku bukan saja-saja kata. Aku kata sebab aku percaya. Aku percaya di akhir cerita semuanya akan sempurna. perxaya pada diri dan percaya pada yang maha kuasa. Kalau tak percaya pada diri sendiri itu namanya gila. kalau tak percaya pada yang maha kuasa itu namanya hina. Aku yakin dengan apa yang berlaku. Semuanya dah tertulis.



P/S: Kenapa aku mesti fikir benda yang dah jadi? Lebih baik aku fikir macam mana nak buat esok lebih baik dari hari ini. Benda yang dah nak jadi biarkan ia pergi.



THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
0 Comments

0 COMMENT: