~!✿BLOG LAM A'AINI✿!~: Contest Create Header Khadijah Hamshah

Contest Create Header Khadijah Hamshah


Assalamualaikum . 
Aini ada join satu contest . .  menarik dan hadiah agak lumayan . . boleh beli showl 1 kalau Aini menang . . 


contest ni bertajuk "Contest Create Header Khadijah Hamshah"
Aini dah siap headernya

jeng jeng jeng !!

khas untuk sys KHADIJAH HAMSHAH . .  tekan pic untuk saiz ory 

saya join contest ni nak sesab saya nak tunjukkan bakat saya untuk sys KHADIJAH HAMSHAH . .
hope sys KHADIJAH HAMSHAH suka dengan hasil kerja saya  . . (muka berharap)




THANS ya ! komen la satu


Like Fan Page Lam A'Aini juga

Comments
2 Comments

2 COMMENT:

Cerita Saya, said...

Thanks.. Nice.. Doa byk2 mana tahu menang.. I like

Lam A'Aini said...

@Cerita Saya,
ngah doa banyak2 la skunk ni . . huhu